ביטול עסקה

צר לנו שהחלטתם לבטל את ההזמנה. אנחנו ב NEXTHEAT עושים את מירב המאמצים כדי לספק עבורכם את המוצרים והשירות הטוב ביותר, ומקווים להמשיך להתראות, כאן ובחנויות הרשת.
על מנת שנוכל לטפל בבקשת ביטול העסקה שלכם, אנא צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו דרך הצ'אט או טופס יצירת קשר.
ביטול עסקה: זכות הצרכן לביטול עסקה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א 1981 (להלן: “החוק”) הינה מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר. זכות צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לביטול העסקה כאמור, היא בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה – מיום קבלת קבלת המוצר, לפי המאוחר, ובלבד שהתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. בקשה לביטול תעשה באמצעות פניה לחברה באמצעות אחת מהדרכים המפורטות מטה, במסגרתה יפורטו מס’ ההזמנה שמו/ה המלא של הרוכש/ת ומס תעודת הזהות שלו/ה:

  1. שירות לקוחות: ניתן לפנות דרך הצט באתר בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:00.
  1. מחסני החברה – ניתן להחזיר למחסני החברה בכתובת: היהלום 3, ברקת
  1. חנויות הרשת – ניתן להחזיר את המוצר לחנויות הרשת המופיעות באתר.

במקרה של ביטול על פי התנאים הקבועים בדין, על צרכן לשלוח את המוצר חזרה אל החברה על חשבונו בתוך 14 ימים מיום משלוח הודעת הביטול כאמור לחברה ובצירוף החשבונית המקורית בגין העסקה.

בכפוף לתנאים הקבועים בחוק במקרה של ביטול שאינו מחמת פגם או אי התאמה תבצע החברה החזר כספי של חלק המחיר ששולם ע”י הרוכש בפועל (או תבקש מחברת האשראי לבטל את החיוב ו/או לזכות את כרטיס האשראי) וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול בכתב כאמור לעיל ואך ורק לצרכן עצמו ובניכוי דמי ביטול בגובה 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבניהם.

למען הסר ספק לא ניתן לבטל עסקה אשר לגביה נקבע כי אינה ניתנת לביטול על פי דין. אין באמור כדי לגרוע מהוראות הדין ו/או מתנאי האחריות של החברה.

החזרת/החלפת מוצר:
תוכלי לקבל החזר כספי או להחליף את המוצר שהזמנת שרכשת באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיך, כל זאת בתנאי שהמאוורר לא הותקן/הורכב, לא נעשה בו שימוש והוא נמצא סגור באריזתו המקורית. על מנת לבצע החזרה או החלפה יש להגיע עם המוצר ואישור ההזמנה למחסן החברה. הזיכוי הכספי יוחזר לאותו אמצעי תשלום בו השתמשת בעת ביצוע ההזמנה.