Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מאת:

יהודה האוזר

האיש מאחורי מותג תנורי החימום NextHeat . יהודה האוזר, נשוי ואב לארבעה מקסימים. יהודה מאמין גדול במוצרי צריכה מעוצבים וחסכוניים. תנורי חימום חכמים הם פתרון מושלם לכל בית שיעשה לכם נעים וכיף בבית.

איך לבחור את פתרון החימום הנכון?

אילו סוגי פתרונות חימום קיימים? איך יודעים מהו הגודל הנכון? ואיפה הכי כדאי למקם את ה-NextHeat? כל התשובות והטיפים של המומחים שלנו

לבחירת פתרון החימום הנכון יש חשיבות רבה לא רק מבחינה עיצובית, אלא גם (ואולי בעיקר) מבחינת האפקטיביות שבה הוא יחמם את החלל: תנור קטן מידי או בעל עוצמה נמוכה מידי לא יחמם היטב את כל החלל ואילו תנור גדול מידי או בעל עוצמה גבוהה מידי, יצרוך יותר אנרגיה ויבזבז חשמל מיותר. אז איך בוחרים את פתרון החימום הנכון? הנה כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון וגם כמה טיפים שיסייעו לכם למקסם את פעילות ה-NextHeat שלכם בפועל.

בחירת הגודל והעוצמה

מכיוון שפתרונות החימום של NextHeat מגיעים במגוון רחב של דגמים בגדלים שונים ובעוצמות שונות, הדבר הראשון שעליכם להחליט לגביו כשאתם בוחרים את ה-NextHeat שלכם, הוא הגודל והעוצמה. כדי לעשות זאת עליכם לבדוק ולקחת בחשבון 2 גורמים במקביל:

גודל החדר (שטח וגובה)
באופן טבעי, ככל שהחדר גדול יותר כך יש צורך בפתרון חימום עוצמתי יותר, בהתאם להמלצות הבאות:

 

רמת הבידוד
בנוסף לגודל החלל המיועד, חשוב להתייחס גם לרמת הבידוד שלו: ככל שהבית ישן יותר ורמת הבידוד שלו נמוכה יותר, כך יש צורך בפתרון חימום בעל עוצמה גבוהה יותר.

 

טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

  • אם החלל גדול יותר מ-24 מ”ר, מומלץ לשלב יחידת חימום נוספת בעוצמה החסרה. לדוגמה: אם גודל החלל הוא 30 מ”ר, מומלץ לשלב פתרון חימום של שני יחידות תנורי חימום של W
  • במקרים שבהם עוצמת החום הנדרשת לגודל חלל היא לקראת סוף הטווח (למשל W600 לחדר של 9 מ”ר), מומלץ לבחור בפתרון החימום בגודל הבא (W800 במקרה של הדוגמה שלנו). בכלל, תמיד מומלץ לשדרג לדגם בעל עוצמה קצת יותר גבוהה, מאשר להפעיל את ה-NextHeat על מלוא העוצמה שלו.
  • את העוצמה הנדרשת ניתן לחלק לשתיים או שלוש יחידות חימום באותו חלל (במקום פתרון חימום אחד). זאת בתנאי שסך העוצמה שווה או גבוהה יותר מההמלצה. כך למשל משיקולים עיצוביים או כשהמיקום המיועד בחדר אינו גדול מספיק עבור פתרון החימום הנדרש.

מיקום מיועד

פתרונות החימום של NextHeat ניתנים לתלייה על הקיר או להנחה על הרצפה (בתוספת מעמד ייעודי), כך שלפני שאתם רוכשים את פתרון החימום, כדאי לחשוב היכן אתם מעוניינים למקם אותו.

 

טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

  • המיקום הטוב ביותר הוא בגובה של לפחות 10 ס”מ מהרצפה.
  • המיקום המומלץ ביותר הוא מתחת לחלון – הצבת פתרון החימום מתחת לחלון תמנע את “זליגת” האוויר הקר מהחלון אל הקירות ותאפשר חימום אפקטיבי יותר של החלל כולו.
  • אל “תחסמו” אותו עם רהיטים – רהיטים שממוקמים מול תנור החימום NextHeat, במרחק של פחות מ-10 ס”מ, חוסמים את זרימת החום בצורה טובה, וכתוצאה מכך עשויים להגדיל את צריכת החשמל.

סגנון עיצובי

פתרונות החימום של NextHeat מגיעים במגוון רחב של סגנונות עיצוב שונים (אורך, רוחב, צבע, חומר, גימור וכדומה), כך שהבחירה העיצובית צריכה להיעשות בהתאם לסגנון העיצוב הכללי של החלל וכמובן, לטעם האישי שלכם. כך למשל:

  • אם אתם רוצים שה-NextHeat שלכם ייטמע בחלל ולא יורגש כמעט – בחרו ביחידת חימום דקה בגוון בהיר, דומה לזה של הקיר.
  • אם אתם רוצים שפתרון החימום שלכם יבלוט בחלל ויהווה אלמנט עיצובי בולט בפני עצמו – בחרו ב-NextHeat בעל עיצוב דומיננטי וצבע בולט.
  • אם החלל שלכם מעוצב בסגנון מודרני ונקי, אך אתם עדיין רוצים להבליט את פתרון החימום היפהפה שלכם – בחרו בגוון שחור או אפור מבריק או מט, שישתלב עם העיצוב הקיים אבל גם ימשוך את העין.

 

בשורה התחתונה,

זכרו שפתרון חימום נכון הוא כזה שגם מחמם את החלל באפקטיביות המרבית (תוך חיסכון בחשמל) וגם מתאים לכם מבחינה עיצובית. עם המגוון הקיים היום הכל אפשרי, אז אל תתפשרו ומצאו את האחד המתאים לכם ביותר.

 

 

 

 

סל הקניות שלך
אין מוצרים, מוזמנים להוסיף